1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 124973

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Visst är det kul läsning, men som bekant serien är lång.
Men ett bättre början än så här kan ju inte Timrå ha fått.
Självförtroende måste ju vara på topp i hela laget och att så många olika spelare gör mål är väldigt positivt. Men lite konstigt är det väl ändå att det inte blir fullt på en löningslördag och detta läge i tabellen. Och det här måste kännas så inspirerande för tränarna och laget - MEN vi kommer ihåg !! en match i taget och allt kan hända i hockey ! önskar att man kunde följa med till globen - vad skönt det känns att få säga så här: nu har jag klippt ut tabellen tre gången i rad - det du sa efter Modo matchen men nu väntar jag nog till efter 15:e omgången ;-) Jag njuter att tillvaron NU

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.