Inlägg: 1249851
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
mikenomad:
Jag tror att ni är lurade om ni börjar jaga dem. Tjyvsmällar och trashtalk tillsammans med ett djävlaranamma utav guds like är er enda chans. Desperationen måste spruta ur ögonen att ni vill avsluta snyggt hemma i plywood-palatset. Annars loosar ni big time.
Själv ska man sitta i loge i läkerolen ikväll. Den siste ironikern är inte utdöd, jag tror jag tar stocktröjan :-)
Jag tror att ni är lurade om ni börjar jaga dem. Tjyvsmällar och trashtalk tillsammans med ett djävlaranamma utav guds like är er enda chans. Desperationen måste spruta ur ögonen att ni vill avsluta snyggt hemma i plywood-palatset. Annars loosar ni big time.
Själv ska man sitta i loge i läkerolen ikväll. Den siste ironikern är inte utdöd, jag tror jag tar stocktröjan :-)
Länkar:
http://www.hockeysnack.com/image/file/700/900/dsc_0145.jpghttp://www.hockeysnack.com/image/file/700/900/dsc_0146.jpg
http://www.hockeysnack.com/image/file/700/900/dsc_0145.jpghttp://www.hockeysnack.com/image/file/700/900/dsc_0146.jpg
Sv: Kvartsfinal 2010
hmmm ... vilka är det som gnäller i tidningarna.
vad jag kan se så vinner ni den matchen iaf. solklart. Tror jag räknar ca 10-0 i artiklar där tik gnäller på domaren. buuhuu
Räknar man in förra årets slutspel så är segern ännu större :)
vad jag kan se så vinner ni den matchen iaf. solklart. Tror jag räknar ca 10-0 i artiklar där tik gnäller på domaren. buuhuu
Räknar man in förra årets slutspel så är segern ännu större :)
FÖRNEDRA HV!