1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614721 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1249853

Sv: Kvartsfinal 2010
hmmm ... vilka är det som gnäller i tidningarna.

vad jag kan se så vinner ni den matchen iaf. solklart. Tror jag räknar ca 10-0 i artiklar där tik gnäller på domaren. buuhuu

Räknar man in förra årets slutspel så är segern ännu större :)

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
keskinen: Vilka gnäller på att Timrå gnäller? Det är det som är frågan. Jävla primadonne-HV som som blir så ohyggligt förnärmade varje gång kritik riktas mot dem så de måste gråta ut i media om det. För att inte tala om alla neandertalare från småland som går i taket om man har synpunkter på Thörnmuttan o co.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.