1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614737 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1249867

Sv: Kvartsfinal 2010
keskinen: Saken är ju faktiskt precis som Nyström (hockeyoraklet på Expressen, en gudabenådad krönikör och Sveriges mest hockeykunnige journalist) skriver, vad som är fashinerande är just det faktum att Timrå INTE gnäller! Vi hade med rätta kunnat gnällt så in i h-e mkt mer och HV:s fokus på att TIK gnäller en massa är totalt missriktat.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
mikenomad: Ähh nu tar vi 4 raka så Hv fansen har nått att fundera på ett tag framöver.

Ähh vem lurar jag? Så länge domarkåren är köpt av HV så har vi ingen chans det är ju bevisat nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.