Inlägg: 1249870
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Hahl Bundy: På matchen i torsdags var det inte fullsatt. Ofattbart, det är ju faktiskt slutspel!
I kväll vill jag se att e-on är knökfull och att stödet till lirarna är massivt från ALLA sektioner. Klacken, hjälp till att få med HELA hallen!
I kväll vill jag se att e-on är knökfull och att stödet till lirarna är massivt från ALLA sektioner. Klacken, hjälp till att få med HELA hallen!
Ähh vem lurar jag? Så länge domarkåren är köpt av HV så har vi ingen chans det är ju bevisat nu.