Vilket jävla slarv!
Inlägg: 1250221
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben:
Slarv, bara förnamnet.
Måste höja sig många snäpp i sista om vi inte ska tappa.
Slarv, bara förnamnet.
Måste höja sig många snäpp i sista om vi inte ska tappa.
Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben: Ingen som känner någon i hallen som kan sms:a denne att gå upp och nita vithuvvet nu i paus?
Redigerad kommentar