Detta är fan hemskt!!!
Inlägg: 1250288
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Rooster23: Detta var alltså inte heller den matchen som Timrå skulle spela hem bekvämt... När kommer den? kommer den någonsin komma? :P