Inlägg: 1250324
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Simmalugnt: Fan Pärssinen. Skulle just skriva att visst har vi ofta släppt in en snabb reducering i dessa lägen?
Gud och Gud...I Timrå kallar vi det lagkapten. =oD