Kerstin_k: Ut med kepsarna på isen!
Inlägg: 1250368
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Kattgubben:
Kepsar på isen för en tvåmålsskytt? Nä, då behåller jag hellre min keps. =oD
Men FY FAN va skönt!
Kepsar på isen för en tvåmålsskytt? Nä, då behåller jag hellre min keps. =oD
Men FY FAN va skönt!