Inlägg: 1250391
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
dr-nix:
Vafan? I hallen fick ju Styf 5-3 målet? Då har de korrigerat det i efterhand och jag får skämmas.
Vafan? I hallen fick ju Styf 5-3 målet? Då har de korrigerat det i efterhand och jag får skämmas.
Simmalugnt: Vet ärligt talat inte om han var på 5-3 målet men hur som helst gjorde han en bra match.