1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1250458

Sv: Kvartsfinal 2010

DJ Hemp: det gnälls för mycket på domarna som sagt. Ja det var surt att domaren missade HV-utvisningar två matcher på raken i avgörande lägen men med det sagt så tror jag inte at domarkåren har något emot Timrå IK.

Det köper jag inte oavsett hur bra eller dåligt förhållande de må ha med Challe.


Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
dr-nix:

Ärligt talat så kan jag inte tänka mig att vare sig domarkåren eller "Virus" har något emot vårt lag. Det där med "Virus" brukar jag tänka på varenda gång han kommenterar. Och min dom är: Han är fan neutral. Varför i helvete skulle "Virus" vilja Timrå IK något ont? Det köper jag inte. Han är ingen direkt favorit här hemma, men han dissas alldeles för mycket i detta forum...

Sv: Kvartsfinal 2010
dr-nix:
Det hjälper ju inte Timrå direkt att ha en ledare som är osams, inte har samma åsikt, som domarkåren.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.