Ha ha, ja detta var sannerligen ett helt fantastiskt ögonblick. Nu blev jag så jävla full i skratt när man först hör tystnaden och sedan "Virus" harkling med följande kommentarer. Som sagt, många här har nog baserat sitt "Virus"-hat just på detta klipp. Det är i sanning obetalbart. Vet inte riktigt vad man ska säga efter att ha lyssnat till detta ännu en gång. Sjukt roligt och skumt på en och samma gång...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ha ha, ja detta var sannerligen ett helt fantastiskt ögonblick. Nu blev jag så jävla full i skratt när man först hör tystnaden och sedan "Virus" harkling med följande kommentarer. Som sagt, många här har nog baserat sitt "Virus"-hat just på detta klipp. Det är i sanning obetalbart. Vet inte riktigt vad man ska säga efter att ha lyssnat till detta ännu en gång. Sjukt roligt och skumt på en och samma gång...