Vacker seger! Plötsligt har vi ett power play. Inte för att det är snyggt men mål blir det.
För egen del skippar jag gärna virusorerandet till tråkigare dagar. Om man vill prata oförrätter så vill jag lyfta fram Färjestads kvittering mot Skellefteå idag. Helt otroligt...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vacker seger! Plötsligt har vi ett power play. Inte för att det är snyggt men mål blir det.
För egen del skippar jag gärna virusorerandet till tråkigare dagar. Om man vill prata oförrätter så vill jag lyfta fram Färjestads kvittering mot Skellefteå idag. Helt otroligt...