1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1250656

Sv: Kvartsfinal 2010
The great one: Hynning är ju en bra spelare rakt igenom (egentligen, om man ska vända kappan lite efter vinden) - om han vill

Minns kvartfinal spelet mot modo när Hynning och Tenkrat lekte, grymt

Han vad även okej mot HV förra sösongen i slutspelet

Kommer ihåg sen hur jag och flera andra blev oroliga att han skulle lämna för LHC sen när han skrev 1 plus 1 blev jag glad.

men när denna sösongen starta och Hynning gjorde nada och när säsongen nästan var slut kunde jag inte förstå varför jag varit så glad över 1 plus 1 året, men nu har jag fått tillbaka minnena, Hynning är tydligen en slutspels lirare.

bra mot modo, bra förra året mot HV och riktigt bra iår - än så länge.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
HV 71 - Timrå IK
Elitserien (Kvartsfinal 4:7)Canal+ Sport 1

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.