Inlägg: 1250717
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
PEAP: Då spelar vi alltså med 2 riktiga centrar i den här matchen i morgon? I o med att Gabbe, Corso o även Nyllet2 inte är med?
Roligt. Jätteroligt :/
Roligt. Jätteroligt :/
Sv: Kvartsfinal 2010
PEAP: Fan också...vår viktigaste utespelare just nu! Hoppas det inte är nåt tråkigt familjeskäl som ligger till grund!
Ja, det är åt helvete.