1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1251621

Sv: Kvartsfinal 2010
orion: visst men han undviker konsekvent ordet "filmning". DET är larv, anser jag.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2010
Olle: Samtidigt tillhör ändå Arto de bisittare som är mest frispråkiga, vilket säger mycket om den medhårsstrykande hållningen som de i regel kör med. Bara att diskutera Laines trollerilåda så mycket som ändå gjordes idag var ovanligt.

Sv: Kvartsfinal 2010
Jävligt bra match idag, grymt bra spel av lindbäck hela 53 skot WoW timrå var sjukt effetiva, bra försvarsspel! HV71 kom ingenstans bara skott utefrån härlig 2-0 seger.....eller oj det var omg 24....


Jävligt dålig match idag, Bra spel av lindbäck, bra försvarsspel av HV, timrå kom ingenstans, bara skott utefrån, tung 2-0 förlust :/

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer