Jävligt bra match idag, grymt bra spel av lindbäck hela 53 skot WoW timrå var sjukt effetiva, bra försvarsspel! HV71 kom ingenstans bara skott utefrån härlig 2-0 seger.....eller oj det var omg 24....
Jävligt dålig match idag, Bra spel av lindbäck, bra försvarsspel av HV, timrå kom ingenstans, bara skott utefrån, tung 2-0 förlust :/
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jävligt dålig match idag, Bra spel av lindbäck, bra försvarsspel av HV, timrå kom ingenstans, bara skott utefrån, tung 2-0 förlust :/