Inlägg: 1251852
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Vilka lag som helst till elitserien, förrutom Knäckebröhult!
Jävla gullande i media om "hela Sveriges lag".
Dynggäng, spela derbyn mot Mora i Allsvenska - det är gott så!
Jävla gullande i media om "hela Sveriges lag".
Dynggäng, spela derbyn mot Mora i Allsvenska - det är gott så!
Hahl Bundy:
Glöm nu inte och heja fram Leksand ikväll mot SSK på Via Sat Hockey :-)