mattias - 74: Heja Almtuna...
Inlägg: 1251856
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
HillBiliRedNeck: Heja Timrå! Patetiske Ledin borta resten av säsongen. Om vi mot all förmodan förlorar i morgon kan man alltid glädja sig år det i allafall. Nu plockar vi Albinon och fröken Thörnberg, det skall göra ont att möta TIK!