Inlägg: 1251868
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: måste bara säga att jag gillar din sympatiska attityd här.....oavsett lagtillhörighet...
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: Håller med Kevin o shea...Leksand e så jävla överskattat som lag..bodde 3 år i Leksand och vet hur snacket gick på byn..varenda år skulle ni gå opp..självsäkra o dryga..Hela Leksands förening stinker skit lång väg..
har hellre Malmö i ES
har hellre Malmö i ES
Kevin O Shea:
Ok du har sagt ditt det är bra.