Inlägg: 1251879
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
HillBiliRedNeck:
Oliver Ekman Larsson kanske vore nåt för er om inte Leksand tar steget opp!
Sv: Apropå nånting...
Själv vill jag ha en så jämn och spännande Kvalserie som möjligt, så håller på Leksand ikväll!
har hellre Malmö i ES