1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1251869

Sv: Kvartsfinal 2010
Kongo: Jag är absolut ingen större fan av Ledin på rinken, men utanför måste man ändå fatta visst tycke för honom och faktiskt ge honom respekt för att hjärtat sitter på rätt ställe. Varför ? Jo, genom denna berättelse om Ledin för några år sedan när han var i Luleå. det var på midsommaraftonen och det var några familjer som hade fest tillsammans med sina barn och lekte lekar. Då kom någon på att det skulle vara skoj om vi fick hit någon från luleå hockey. Sagt och gjort, de ringde Ledin och döm om deras förvåning när han kom dit, pratade med alla, lekte lite lekar med barnen och var allmänt social med autografskrivande till barnen. Detta har berättats för mig från Luleå av släkt till mig. Om det är sant säger det att Ledin är två människor, en på rinken och en utanför, vilket inte är ovanligt för vissa idrottsmän, samt att han skall ha stor respekt som människa.

Svarskommentarer


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.