Själv vill jag ha en så jämn och spännande Kvalserie som möjligt, så håller på Leksand ikväll!
Inlägg: 1251883
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Laken: Håkkykultur finns onekligen i bygden. Vi blir inte glada när andra lags fans förbiser kulturen i Timråladan.