1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1251984

Sv: Kvalserien 2010
DJ Hemp: och då springer man ner i båset, något som kanske renderar i att spela inför tomma läktare eller böter för klubben? Haha!

Om jag vore bortalaget skulle jag "hyscha" varje gång så att primaterna till "fans" själva sänker klubben. Dom är en skam för sporten.

Svarskommentarer

Sv: Kvalserien 2010
Olle:

"Primaterna" bryr sig inte om sådant som tomma läktare eller böter. De blir bara förbannade och vill göra en principiell markering. Eller så tänker de inte överhuvudtaget. Men de som hyschar eller på annat sätt provocerar en hemmapublik bör även de tänka på att de är en skam för sporten. Vad är vitsen med att göra detta liksom???

Jag skriver nu med tanke på vad jag själv skulle känna om någon sudden death-hjälte hyschade mot Timrå-klacken vid ett dylikt tillfälle. Men du skulle väl bara åka hem och anse att det hela var okej? Så pass överseende är du av naturen, eller...?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.