Okej, du syftade på "Bjästa-fallet". Då förstår jag vad du menar med "ingen vidare smakfull eller relevant jämförelse". Jag hade tidigare inte hört talas om detta och trodde i min enfald att det handlade om något idrottsrelaterat våld.
På Gnagarforum går debatten om kvällens händelse het. En del försvarar den och en del fördömer den. Alla gnagare är inte likadana. Precis som väntat egentligen. Fint så i alla fall...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Okej, du syftade på "Bjästa-fallet". Då förstår jag vad du menar med "ingen vidare smakfull eller relevant jämförelse". Jag hade tidigare inte hört talas om detta och trodde i min enfald att det handlade om något idrottsrelaterat våld.
På Gnagarforum går debatten om kvällens händelse het. En del försvarar den och en del fördömer den. Alla gnagare är inte likadana. Precis som väntat egentligen. Fint så i alla fall...
http://aik.pi.se/guestbook/
Redigerad kommentar