DJ Hemp: Dina dagbladet uppdateringar är mycket uppskattade.
Inlägg: 1252015
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
KniveN:
Tack för dessa ord! Uppdateringarna är faktiskt ämnade för just sådana som du. Som är här på nattkröken, men som inte får tidningen lika tidigt som en annan. Både jobbigt och trist att hålla på så här egentligen, man blir ju mest bara trött dagen efter. Men desto roligare att få några uppskattande ord. God natt från mig!
Tack för dessa ord! Uppdateringarna är faktiskt ämnade för just sådana som du. Som är här på nattkröken, men som inte får tidningen lika tidigt som en annan. Både jobbigt och trist att hålla på så här egentligen, man blir ju mest bara trött dagen efter. Men desto roligare att få några uppskattande ord. God natt från mig!