Inlägg: 1252029
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Anonymous:
Skulle tro att Ericson hamnar i Brynäs eller Timrå. Snackas om att FBK också vill ha honom.
Nackdelen är väl deras ekonomi då, blir svårt att konkurrera om spelare med dem.
Annars hade de gärna fått vunnit igår så att spänningen i kvalserien hålls igång. Även om jag gärna har kvar SSK, dem tycker jag nästan synd om.
Imponerad av Brynäs som släpper ifrån sig sådana guldmålvakter, Joacim Eriksson vore väl något för oss om Lindbäck lämnar. Såg att Modo var intresserad, jo vore det något de hade behövt ha annorlunda i år så är det väl en annan i buren.