Inlägg: 1252030
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mattias - 74: ja det är ju så som allsvenskt lag, har man hittat nått bra då kommer nått elitserielag att suga till sig honom. Vi blir ju också snuvad av rikare lag. Mattias Karlsson är väl ett undantag hos oss, där får vi nog tacka Regin.
Redigerad kommentar
Anonymous:
Skulle tro att Ericson hamnar i Brynäs eller Timrå. Snackas om att FBK också vill ha honom.