DJ Hemp: Sköna nyheter, ja förutom de om Limpan då. Det känns i alla fall positivt inför nästa säsong redan tycker jag. Luften andas optimism även om nu HV-svett skulle slå ut oss ikväll.
Inlägg: 1252033
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Piska på HV!
Skymtar man inte Laines morsa i denna allt för sällan skådade filmsnutt?
Skymtar man inte Laines morsa i denna allt för sällan skådade filmsnutt?
Länkar:
YouTube - Devo "Whip It"
YouTube - Devo "Whip It"