Gabbe tycks bli hemma:
Inlägg: 1252077
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
T T: Det ska bli intressant att se hur de nya kedjorna funkar.
Sonnenberg-Piros-Pärssinen
Hynning-Erixon-Svensson
MPS-Lander-Meunier
Starkov-Nylander-Axelsson
Styf-Karlsson
Caslava-Skogs
Granath-Moe
Sonntag
Sv: Kvartsfinal 2010
T T: Mm, halvtungt att gå in i en avgörande match i slutspelet utan de 2 bästa centrarna :(
En väldigt bra prestation om man inte torskar med 2-3 mål ikväll.
HV utan Davidsson o Falk är väl jämförbart antar jag i spelartapp.. *gråter en skvätt*
En väldigt bra prestation om man inte torskar med 2-3 mål ikväll.
HV utan Davidsson o Falk är väl jämförbart antar jag i spelartapp.. *gråter en skvätt*