Inlägg: 1252141
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
PEAP: Han har så klart varit mycket bättre på slutet än tidigare, men tycker ändå att förlusten av Sebbe på backen kostar oss mycket mer. Speciellt på bortaplan, där vi kan förvänta oss att HV kommer att försöka att komma ut ungefär som senast.
Vore ju också synd att "störa" Hynnings fina forwardsspel.