dr-nix: Det känns ju inte särskilt bra det här med att sakna två centrar. Men jag känner mig tveksam till att "offra" Sebbe som center. Vår kanske bäste back som ovan center plus att vi får in den för tillfället största säkerhetsrisken i tredje backpar.
Nej, skulle hellre då se att typ Hynning centrade en kedja och Starkov flyttas upp från fjärde då han varit bland de bättre på slutet och säkert kan fortsätta att röra om i bättre omgivning.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nej, skulle hellre då se att typ Hynning centrade en kedja och Starkov flyttas upp från fjärde då han varit bland de bättre på slutet och säkert kan fortsätta att röra om i bättre omgivning.