Inlägg: 1252179
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Simmalugnt: Du uttrycker dig lite väl svepande, tycker jag. Alla prioriterar väl familjen och ingen skiter väl i hockeyn.
Det har med prioriteringar att göra.
Gabbe prioriterar familjen högre än karriären och det är inte alla som gör det i dagens läge så det ska han ha stor respekt för!
Sen går det ju inte att hymla om att det kom jävligt olämpligt för oss men det skiter väl han i rätteligen.