Simmalugnt: Du uttrycker dig lite väl svepande, tycker jag. Alla prioriterar väl familjen och ingen skiter väl i hockeyn.
Inlägg: 1252181
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
T T:
Nja, jag gjorde en generell jämförelse med samhället där många prioriterar karriären före familjen. Det kan du väl ändå inte neka till att det förekommer?
Sen skiter i är kanske fel ord. Men vad är väl en hockeymatch när man får tillökning i familjen?
Nja, jag gjorde en generell jämförelse med samhället där många prioriterar karriären före familjen. Det kan du väl ändå inte neka till att det förekommer?
Sen skiter i är kanske fel ord. Men vad är väl en hockeymatch när man får tillökning i familjen?
Sv: Kvartsfinal 2010
T T:
T T:s ord sammanfattar det hela väl. De kanske kan avrunda "debatten". Matchen börjar om drygt en timme och det vore la gôtt med en kebab före, känner jag.
Edit: Vad nu kebab har med saken att göra. Där visste jag inte ens riktigt vad jag skrev. Det måste vara ett tecken på att man har ätit för lite i dag...
T T:s ord sammanfattar det hela väl. De kanske kan avrunda "debatten". Matchen börjar om drygt en timme och det vore la gôtt med en kebab före, känner jag.
Edit: Vad nu kebab har med saken att göra. Där visste jag inte ens riktigt vad jag skrev. Det måste vara ett tecken på att man har ätit för lite i dag...
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinal 2010
T T: Nu är det ju inte en sjunde och avgörande match det handlar om heller, att han vill vara med när sitt barn föds måste man ju kunna ha förståelse för.