Inlägg: 1252399
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
The great one: Han var ju så dålig Oscar, levererade inte........måste vara ett jävla långfinger till Linkan, dög inte i TIK men i seriens bästa lag, säger bara SUCK!!!!!
Sv: Kvartsfinal 2010
The great one: Minns Timrå för snart är det inget kvar.. började med Nubben o Kenta johansson behandlades som skit. Timrå stämpel som trivsel klubb är död
Kommer aldrig förlåta honom för det.