The great one: Minns Timrå för snart är det inget kvar.. började med Nubben o Kenta johansson behandlades som skit. Timrå stämpel som trivsel klubb är död
Inlägg: 1252418
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Fa fan att det där jävla stycket till feg idiot alltid måste skämma ut sig. Fan vilket jävla hat jag känner mot det där helvetes råttrynet.