Inlägg: 1252432
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Så jävla synd att just Sebbe åker på den där, vår bästa back spelmässigt utan snack.....spelarna försvinner på löpande band o orken verkar inte finnas där hos nån, okar vi nå mer ?!
Vem var inblandad, jo Martin Thörnberg