Så jävla synd att just Sebbe åker på den där, vår bästa back spelmässigt utan snack.....spelarna försvinner på löpande band o orken verkar inte finnas där hos nån, okar vi nå mer ?!
Inlägg: 1252435
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2010
Snoop: fan vad jag hatar den där Törnberg...jävla idiotfan..kan ingen proppa den fan på riktgt nån gång..åker omkring och trpr han e nån jävla Gud