1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614862 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1253100

Sv: Vad fattas i Timrå för att det ska ge guld?
T T: Då får du nog vända dig till http://www.kartforum.se/ jag kan inte garantera riktigheterna i mina uppgifter. Dessutom kan jag tycka att uppgifterna är tämligen ointressant för en bilburen i timrå boende timråsupporter.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Vad fattas i Timrå för att det ska ge guld?
Anonymous: Å herre gud vilet jävulskt tjöt! I Gbg heter som bekant stadens lag Frölunda. Frölunda var en gång i tiden en egen kommun i stadens sydvästra periferi. Laget spelade sina matcher i Frölundaborg. Staden Gbg växte och helt plötsligt var Frölunda en del av Gbg. Idag spelas det hockey i Scandinavium. Alla tycker att det är jättetrevligt. Scandinavium ligger inte i Frölunda.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer