Anonymous: Beror i sin tur på vad du besvarar med "är väl inte så konstig.." Du antar dock att resan blir jobbigare för timråbor. Jobbigare kan dock i förlängningen bytas ut mot roligare om arenaflytten innebär fler vinster och i ytterligare förlängning SM-guld...;-)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Du antar dock att resan blir jobbigare för timråbor. Jobbigare kan dock i förlängningen bytas ut mot roligare om arenaflytten innebär fler vinster och i ytterligare förlängning SM-guld...;-)
Redigerad kommentar