Kattgubben: Nej, han har varit bra. Har kollat lite på ett Philly-forum och de verkar nöjda med vad han presterat. Några snackade om att han verkade ha sträckt sig redan vid första målet, då han stretchade en hel del efteråt.
Förmodligen sträckning i ljumsken eller något. Trist om han blir borta nu när han äntligen hade chansen och spelade helt ok.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Förmodligen sträckning i ljumsken eller något. Trist om han blir borta nu när han äntligen hade chansen och spelade helt ok.