anta: Debuten var ju helt ok. Så länge det inte är någon allvarlig skada så var det ingen större nackdel att gå av efter andra perioden.
Domarna var ändå helt sagolikt usla i sista perioden (också) och bjöd Pittsburgh på ett mål plus utvisningen som gav det andra. Bättre då att se eländet från bänken för Backe.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Domarna var ändå helt sagolikt usla i sista perioden (också) och bjöd Pittsburgh på ett mål plus utvisningen som gav det andra. Bättre då att se eländet från bänken för Backe.