1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1253481

Sv: Silly Season 10/11
Blir bäst för Moe om han får spela i en lägre division, som han varit det här året så platsar han inte i elitserien. Man kan inte riskera elitseriekontraktet bara för att man vill stödja egna produkter, produkten kan inte sitta på bänken heller, där sker ingen utveckling.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Anonymous: Man känner sig ändå relativt kluven i frågan att ha kvar Moe eller inte. Dock så känns det ändå som att han tycker att den här säsongen gick S-K-I-T, för om man läser artikeln så säger han själv att: Efter min säsong i år så stänger jag inga dörrar för spel i Allsvenskan.
Jag tycker att Moe ska stanna, jag tycker fan det. Han kan om han vill, kanske Perra kan få fram det?

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 10/11
Anonymous: Jag tror säkert att spel i Allsvenskan kan vara bra för Moe (där han får en större roll) men samtidigt är det jävligt korkat att dömma ut någon efter 1 dålig säsong. Han var knappast den enda spelaren i Timrå som hade en dålig säsong....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer