Inlägg: 1253484
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
ersson: Jag tycker Moe är jättemysig när han hyllar Sveriges bästa klack (enligt honom)....och då pratar vi alltså inte om vår. Känns som en rätt tydlig vink från honom om vad han känner inför TIK, både gentemot ledning och supportrar.
Jag tycker att Moe ska stanna, jag tycker fan det. Han kan om han vill, kanske Perra kan få fram det?
Redigerad kommentar