1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1253508

Sv: Silly Season 10/11
mikenomad: vem skulle platsa i Timrå från Sundsvall hockey???

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
HillBiliRedNeck: Från Sundsvall är det nog intet många tänkbara möjligen palmebjörk ...En från allsvenskan som skulle platsa i Timrå nästa säsong o som vi skulle behöva om han nu vore intresserad o om AIK inte går upp är powerforvarden Daniel Bång har blivit bätre o bättre i senare delen av säsongen o nu i kvalserien..tycker vi saknat både aggressivitev o tyngd i år o han är riktigt tung bra målskytt o bra att hålla i pucken o ..lagom ålder...

Sv: Silly Season 10/11
HillBiliRedNeck: Typ ingen...raljerar bara lite. Experimentet har ju dessutom genomförts en gång i tiden utan större framgång. Om du minns...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer