HillBiliRedNeck: Från Sundsvall är det nog intet många tänkbara möjligen palmebjörk ...En från allsvenskan som skulle platsa i Timrå nästa säsong o som vi skulle behöva om han nu vore intresserad o om AIK inte går upp är powerforvarden Daniel Bång har blivit bätre o bättre i senare delen av säsongen o nu i kvalserien..tycker vi saknat både aggressivitev o tyngd i år o han är riktigt tung bra målskytt o bra att hålla i pucken o ..lagom ålder...
Inlägg: 1253520
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Denna trupp hoppas jag på till nästa år.
1:a
Halonen-Lethonen
Corso-Hirsovitz-Nordgren
2:a
Karlsson-Skogs
Hynning-Karlsson-Lauritzen
3:e
Erixson-Granath
Sonneberg-Piros-Pääjärvi
4:e Kedjan
Sonntag-Styf
Axelsson-Lander-Svensson
Halonen, Hirsovitz, Granath, Svensson & Lander uppges klara / väldigt nära på att signa i alla fall.
Corso, Hynning, G Karlsson, Axelsson, M Karlsson, Skogs, Erixson, Sonntag & Styf är redan klara.
Nordgren, Lauritzen, Sonnenberg, Piros, Pääjärvi & Lethonen hoppas jag man värvar till Timrå IK
1:a
Halonen-Lethonen
Corso-Hirsovitz-Nordgren
2:a
Karlsson-Skogs
Hynning-Karlsson-Lauritzen
3:e
Erixson-Granath
Sonneberg-Piros-Pääjärvi
4:e Kedjan
Sonntag-Styf
Axelsson-Lander-Svensson
Halonen, Hirsovitz, Granath, Svensson & Lander uppges klara / väldigt nära på att signa i alla fall.
Corso, Hynning, G Karlsson, Axelsson, M Karlsson, Skogs, Erixson, Sonntag & Styf är redan klara.
Nordgren, Lauritzen, Sonnenberg, Piros, Pääjärvi & Lethonen hoppas jag man värvar till Timrå IK