Hahl Bundy: jo tyvärr, det låter troligt. i gd artikeln (om målvakterna) så nämner dom också att Lauritzen fått ett kontraktsförslag från Brynäs. Det vore trevligt om vi kunde vinna den tvekampen iaf.
Inlägg: 1253634
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
dr-nix: Frågan är om vi behöver Lauritzen? Känns som kaka på kaka med Björn, Axie o Lauritzen.
Sv: Silly Season 10/11
dr-nix: Jag tror vi vinner "kampen" om Eriksson oxå. Jag tror vi ligger bra till, bättre än FBK.