dr-nix: Frågan är om vi behöver Lauritzen? Känns som kaka på kaka med Björn, Axie o Lauritzen.
Inlägg: 1253637
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Njae, Axie och Lauritzen är väldigt olika skulle jag vilja påstå.
Om du menar att ingen av dom ger tyngd i anfallet så visst ;)
Om du menar att ingen av dom ger tyngd i anfallet så visst ;)