jokklas: Ja Axie var lite dumt där men Björn o Lauritz. Kanske Lauritz är lite mer teknisk.
Inlägg: 1253642
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Sen vill jag säga att MPS har inget att göra i NHL just nu.
Det han presterade i slustpelet är under all kritik.
Han bör stanna o lägga på sig en hel del muskler, lära sig att vara fysisk i kombination med sin fart o lära sig slå passningar.
Det är vad jag tycker.
Det han presterade i slustpelet är under all kritik.
Han bör stanna o lägga på sig en hel del muskler, lära sig att vara fysisk i kombination med sin fart o lära sig slå passningar.
Det är vad jag tycker.