Inlägg: 1253648
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Jag förstår inte "hetsen" över Eriksson? Jag skulle iaf inte vilja gå in i en säsong med målvaktsparet Eriksson/Åkerlund.
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Jag tror tvärtom att MPS passar bättre i NHL för tillfället än i Timrå. Där kan det funka alldeles ypperligt att bara åka skitfort och skjuta ur dåliga vinklar.
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Exactemente. Jag är allvarligt oroad över pojkens spelsinne. Antingen har han tilldelats en sorgligt liten del av det eller har han lekt superstjärna efter j-vm.
Oavsett vilket, är det alarmerande.
Oavsett vilket, är det alarmerande.
Det han presterade i slustpelet är under all kritik.
Han bör stanna o lägga på sig en hel del muskler, lära sig att vara fysisk i kombination med sin fart o lära sig slå passningar.
Det är vad jag tycker.